BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 26, 2010

aku bukan princess barbie.....

"you can be my girlfriend....yeah girlfriend....but not the lover...."


Berjam2 cik princess barbie dok depan cermin.....dibelek2 wajahnya....bkn xbersyukur wajah kurniaan tuhan... tp....ish....perlu di touch up lg..... tempek lg bedak 1/2 kilo...lipstick 2 inci...cabut2 bulu kening tebal sgt....lps tu lukis plk dgn eyeliner...kelopak mata dah kaler biru ijau oren....kalo rabun xnak mgaku...hahahaha azab siot mjolok contact lense ...nangis....nangis....
Satu almari kna geledah...suma baju sudah pkai....adeh......... perlu beli byak bju lg....xkn nk diulang pkai bju yg sama.....











Malangnya si princess barbie....



Jika dia tahu , si prince ken melafazkan kata2 itu pada si puteri buluh betong....














"Jika selama ini...aku myangka kau yg paling kejam...
menguris ati....tgalkn ku sendiri....
tp pcyalah sjak bjauhan ....
bru kita mengerti apa erti rindu...
apa erti kesunyian....
apa erti hidup....

TINGGINYA KEEGOAN.....
sehingga masing2 sanggup ketepikan perasaan.....
jika aku hipokrit.....kau pun sama...
jika kau penting diri...aku pun apa kurangnya....
jika aku keras kepala...kau juga.....





CUBALAH BERPALING KEBELAKANG
DAN SENYUM KEARAH KU....
AKU PASTI BERLARI UNTUK BERADA DALAM DAKAPANMU....

0 org ckap....: